Experiències a St Carles de la Ràpita

Ara us explicaré les meves experiències viscudes a St. Carles de la Ràpita (Delta de l’Ebre).

Els meus avis per part de pare, tenen una casa allà. El meu avi, hi té una barca mallorquina de vela llatina, i quan hi vaig solem llevar-nos ben d’hora per anar a pescar. Anem pels voltants de la Punta de la Banya. Si aquell dia tenim sort i pesquem, l’avia renta els peixos per la tarda i ens els mengem per sopar.

Les coses que més m’agraden de St. Carles són el passeig marítim i visitar la llotja de peix. És un poble molt bonic i on he gaudit de molts bons moments.

(Ferran Ramoneda)

Aquesta entrada ha esta publicada en 40&41 Terra Alta i Montsià. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

