El record del “DAB”. Excursió prop de la Mola

Hola! El diumenge dia 2 vaig fer una excursió. Érem 6 persones. Primer vam veure unes oliveres, desprès vam estar com 1 hora de pujada (jo queixant-me), i tota l’estona estaven passant bicicletes i la Fina deia que era la rambla de les bicis.

Vam passar per l’Alzina Balladora, per la Font dels Plàtans, per la Font del Romaní… Al final, quan vam arribar a un riu, el pont estava trencat i ens vam haver de descalçar i passar-lo, l’aigua estava gelada! (per cert va molt bé per a la circulació), i quasi me’n porta la corrent. A l’anar cap a on estava el cotxe em vaig trobar una cigonya, però el mòbil no tenia bateria i no vaig poder fer-li una foto.

L’excursió ha estat molt cansada però ha valgut la pena perquè el paisatge ha sigut molt bonic i hem escoltat molts ocells com: l’òliba, el pica soques, el rossinyol…

(Fabiola Canales)

Aquesta entrada ha esta publicada en 38 Vallès Occidental. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

