Records inoblidables de la Vall d´Aran

La Vall d ´Aran és per mi una comarca molt especial. Diversos indrets em transporten a diferents periodes de la meva vida, on em venen una sèrie de records inoblidables de joia, alegria i tendresa.

Comencem amb l´etapa de la meva infantesa on recordo amb un carinyo molt especial el Port de la Bonaigua. Amb els meus estimats pares i germans vaig gaudir d´un estiu preciós, ple de tombarelles pel Port, amb els pantalons curts i les botes d´aigua (els hi anomenàvem katiuskes). Les tombarelles les fèiem amb la nostra preciosa mami, així com altres posses o figures molt divertides. El papa disfrutava fent-nos fotos i gravant-nos en vídeo.

L´etapa de joventut va ser molt divertida al Refugi de Saboredo, amb la companyia del Jaume  i uns amics molt especials i divertits : Maties Susanna, Ignasi i Montse Berdejo. Vam passar un estiu ple de rialles i anècdotes divertides, com gaudir una estona amb el mismísimo Llongueras, observant les Estrelles, ja que havia vingut amb uns amics a passar la nit al Refugi.  Recordo que era molt simpàtic i nosaltres li vam caure bé, gràcies a aquesta actitud tan oberta dels nostres amics.

Arribant a l´etapa de la maduresa, on sóc des de fa uns anys, cal no oblidar els últims estius a Vilaller, en companyia del Jaume i els seus pares, ja que des de allà hem visitat pobles com Bossost, Les, Canejan i hem passat estones molt agradables, sense perdre cap detall d´allò que s´observa. Això ho he après dels meus estimats sogres Ermengol i Montserrat.

fina vall aran image

Per acabar vull destacar l´excursió al Port de Viella a l´estiu del 2014 amb les meves germanetes, cunyats i amics, on vaig tenir la oportunitat d´estar una estona amb les meves nebodetes grans Laia, Sara e Irene i poder compartir confidències que em van fer reflexionar i portar a terme aquells consells tan bons que em van donar.

En conclusió, la  Vall d Aran per mi està plena d´emocions intenses, on alguns indrets em fan reviure aquestes emocions i em fa especial il.lusió poder tornar a recordar-les

(Fina Sendra)

Aquesta entrada ha esta publicada en 29&30 Vall d'Aran i Alta Ribagorça. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

