Pas a pas pel Baix Empordà – convocatòria

BAIX EMPORDÀ (17-4-16): Platges, Cales i Camins de Ronda

Si hi ha una singularitat especial a l’Empordà són els seus camins de ronda. Es tracta de camins que voregen la costa i que han tingut diferents usos al llarg de la història: accedir a les cales en cas de naufragi, vigilar l’horitzó per evitar atacs pirates, i fins i tot per el contraban en temps de postguerra. Actualment s’hi pot passejar i gaudir del paisatge costaner i accedir a les cales amagades.

En el Baix Empordà tenim fins a dotze camins de ronda senyalitzats, nosaltres us proposem per a la nostra sortida enllaçar dos d’ells: Sa Conca-S’Agaró i Sant Pol-Cala Jonca. Després travessarem Sant Feliu de Guíxols, i per acabar pujarem fins a l’ermita de Sant Elm on podrem dinar i gaudir d’unes vistes espectaculars de la Costa Brava des de Palamós a Tossa de Mar. En total suposa una caminada d’uns 9-10 km amb poc desnivell.

Respecte a com arribar: venint de Barcelona, sortida 314 de la C31. Agafar al carretera GI-662 i a la primera rotonda agafar la GI-666, continuar recte fins a arribar a l’alçada del Decathlon, la gasolinera, els cines… (tot a mà esquerra). El punt de trobada és l’aparcament de l’entrada de Platja d’Aro, venint des de Sant Feliu a les 9:45h

En aquest mapa podeu veure el recorregut de la passejada:ruta baix emp

Aquesta entrada ha esta publicada en 27 Baix Empordà, convocatoria. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.