Pensaments de parella

Desitjo que el meu amor et faci més lliure,
que lluny d’encadenar-te o limitar-te
et doni la força per desplegar les teves ales.
Per tirar endavant els teus somnis
i treure tot el teu potencial.
Per ser la millor versió de tu mateix.

Desitjo que el meu amor et doni el coratge i la valentia
per anar a perseguir utopies, que siguin les teves.
Com així ho faré jo també amb les meves.
Sabent, que passi el que passi,
les aventures et vagin bé o malament,
tindràs la meva mà acariciant-he
i el meu pit per recolzar-te.

Que fer camí junts i compartir,
sempre signifiqui sumar i créixer junts
i mai renunciar a qui ets tu.
Perquè estic completament convençuda
que com més feliç i realitzat siguis tu,
i ho sigui jo,
més fort i sa serà aquest nosaltres
que construïm dia a dia amb amor.

Que la honestedat i la veritat siguin sempre
les senyes d’indentitat de qualsevol gest o mirada,
de l’un envers l’altre.
Perquè l’estimo només té sentit
si jo sóc honesta amb mi mateixa
i tu ho ets amb tu.
Per així poder-nos estimar i respectar
de veritat l’un a l’altre des de qui realment som.

D’essència a essència

(autor desconegut)

Aquesta entrada ha esta publicada en pindoles. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

